دکوراسیون داخلی منازل کوچک

دکوراسیون داخلی منازل کوچک

در این مقاله درباره دکوراسیون داخلی منازل کوچک می خوانیم. اگر در یک خانه با متراژ کوچک زندگی می کنید، حتما این سوال برایتان پیش آمده که چگونه میتوان از تمامی فضای خانه به بهترین شکل استفاده کرد. به گفته طراحان داخلی، طراحی دکوراسیون داخلی منازل کوچک یکی از سخت ترین کارهاست. به همین دلیل به شما پیشنهاد می دهیم تا حتما با کارشناسان بهترین شرکت دکوراسیون داخلی مشورت کنید.
چرا که فضای خانه محدود است. و باید در انتخاب وسایل و نحوه چینش آنها دقت کامل داشته باشند ولی یک سری نکات و ترفند هایی هم وجود دارد که با استفاده از آنها میتوان خانه ی کوچک خود را زیبا چیدمان کرد.

روش های ساده دکوراسیون داخلی منازل کوچک

اگر اصرار دارید که برای خانه خود حتما از میز ناهارخوری استفاده کنید. پیشنهاد میکنیم به جای میزهای گرد، به سراغ میزهای ناهارخوری مستطیلی بروید. میز های ناهار خوری مستطیلی مدل های مختلفی دارند که برای خانه های کوچک بسیار مناسب و کارآمد هستند. مثلا میزهایی که صندلی هایش به گونه ای است که به داخل میروند و یا از نیمکت استفاده میکنند. از مهم ترین مزیت های این مدل این است که فضای کمتری اشغال میشود.

دکوراسیون داخلی منازل کوچک

بدون شک برای خانه های کوچک انتخاب مبل های بزرگ و حجیم و یا مبل استیل کار بسیار اشتباهی است. چرا که فضای خانه را به طرز عجیبی کوچک نشان میدهند. پیشنهاد میکنیم از مبل های راحتی، نیم ست و یا ال شکل استفاده کنید.

مطالب مرتبط : اشتباهات متداول مردم در دکوراسیون داخلی

طراحان داخلی به کسانی که منازل کوچک دارند، پیشنهاد میکنند که ورود فرش های بزرگ را به خانه خود ممنوع کنند.
امروزه با وجود کفپوش هایی مانند پارکت یا سرامیک، استفاده از فرش های کوچک باعث زیباتر شدن محیط میشود ولی اگر کف خانه شما از موزاییک است، بهترین کار استفاده از موکت های رنگ روشن است.

راهکارهای مناسب دکوراسیون داخلی منازل کوچک

سعی کنید از رنگ های روشن برای وسایل خود انتخاب کنید مثل رنگ سفید. چرا؟ چون رنگ سفید باعث میشود تا فضا بزرگ تر به نظر برسد. بسیاری از طراحان داخلی برای اینکه از ترکیب رنگ ها در کنار هم به شکلی استفاده کنند. تا فضای خانه را بزرگتر نشان دهند، رنگ سفید و کرم را به عنوان رنگ قالب در نظر میگیرند. در کنار آنها، از رنگ های زرد و سرمه ای استفاده میکنند تا حالت یکنواختی را از بین ببرند.

سعی کنید پرده های خانه را ساده انتخاب کنید. پرده هایی که دارای طرح های پیچیده و درشت هستند. علاوه بر اینکه خانه را کوچک و شلوغ نشان میدهد، باعث میشود تا خیلی زود از طرح و رنگ آن خسته شوید. همچنین با توجه به اهمیت رنگ ها، پیشنهاد میکنیم تا از رنگ های ملایم برای پرده خانه استفاده کنید.
دکوراسیون داخلی چیدانه

وبلاگ شرکت آبستره
www.abstreco.com

5/5 - (1 امتیاز)